Jinak v NOTAMech mají tohle:
A0253/08 - SID Valid 16-01-2008 11:06 - PERM
REF AD 2-GCRR SID 1.1/1.3 INCLUDE THE FOLLOWING NOTE APPLICABLE TO
ALL SID RWY03 GCRR:
OBSTACLES CLOSE TO THE END OF THE RWY NOT CONSIDERED WHEN CALCULATING
THE MINIMUN CLIMB GRADIENT. (SEE AD 2-GCRR AOC)
Jinými slovy se letiště zbavuje zodpovědnosti nad těmi pár "výčnělky" co jsou při odletu z 03 hodně hodně blízko (až se občas ozve GPWS). Mně osobně takový NOTAM říká, že si zase někdo nad něčím meje ruce a to je taky důvod proč máme přikázaný full power takeoff. Jistota je jistota.
Jinak jenom pro představu - rozdíl v max. vzletové hmotnosti mezi těmi dráhami je pro v těchto dnech běžných 28°C celých 13 tun. Docela na pováženou. |
|