FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování   22. 2. 2007 / 23:29
dandee
Podla mna na dopravnych lietadlach sa neda preto vybrat ziadna taka kriticka poloha ani vyvrtka,pretoze lietadlo potrebuje velku vychylku kormidiel na to aby sa nosne plochy dostali opat do normalneho obtekania a stabilizoval sa pad a potom sa da vybrat poloha.Ale velke lietadla maju relativne male kormidla myslim vykyvne plochy a tie su nedostatocne pri vyberani z nejakej polohy alebo pade alebo vyvrtke.Na malych lietadlach sa spravidla pohybuju cele stabilizatory alebo pohybliva cast stabilizatoru je pomerovo omnoho vacsia k velkosti lietadla ako u velkych.Takze je tam moznost opravy a uspesneho vybratia pri chybnom zasahu pilota alebo ked nejakym sposobom sa lietadlo dostane do padu alebo vyvrtky,kde sa odtrhne prud vzduchu od kridla.Toto neplatilo na starsich ruskych stihackach,ktore mali sice pohyblive cele stabilizatory ale manevrovacie vlastnosti po strate vztlaku boli nulove a riesili sa vzdy katapultazou v akejkolvek vyske.Rura je rura.
 
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - SONP Zobrazit celý strom17. 02. 07 v 13:33
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Luboš Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 19:14
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:17
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Totti10 Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:23
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Luboš Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 23:00
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:48
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:58
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 22:46
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - mípa Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 23:04
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 23:29
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 01:00
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 08:05
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - mípa Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 10:14
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Fabo™ Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 10:26
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Srandista Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 11:12
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 14:22
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 14:56
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 15:00
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ