FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování   22. 2. 2007 / 21:48
dandee
No na velkych vyskach aspon na nadzvukovych lietadlach sa ani nejedna o obtiaznost pilotaze,ale o dodrzovanie urcitych letovych obmedzeni.Velku vysku rozumejme od vysky 8 km az 20 km ,kam sa dostala napr. MiG-21.Tu uz sa so stihackou moc robit neda,lietaju sa tu iba ulohy na prepad vzdusneho ciela,takze lietadlo si nastupa vysku podla typu ulohy,moze letiet rovno alebo mierne zatacat a pri podzvukovych rychlostiach je to let na velkych uhloch nabehu,takze pilotaz tam musi byt jemna aby nedoslo k prekroceniu kritickeho uhlu nabehu a padu lietadla.To ale kazdy pilot musi vediet a neexistuje aby nebol oboznameny s charakterom letu na velkych vyskach.Podla mna to bolo od pilota Tucka hrube porusenie zasad pilotovania v danej situacii a nedostatocny respekt pred lietadlom a k tomu este dopravnym,ktorym sa vozia ludia.Dalsia vec je, ze burkove oblacnosti sa spravidla oblietavaju s bocnym rozostupom a nie nadlietavaju,pretoze nikdy nie je istota do akej vysky az siaha.Ja som osobne oblietaval burkovu oblacnost,ktorej najvyssi kumulonimbus siahal az do mojej vysky a to bolo 14 km,kedy som stupal na stratosferu s MiG-21.Takze s dopravakom sa rozhodovat o nadletenie burky je hazard.
 
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - SONP Zobrazit celý strom17. 02. 07 v 13:33
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Luboš Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 19:14
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:17
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Totti10 Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:23
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Luboš Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 23:00
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:48
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 21:58
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 22:46
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - mípa Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 23:04
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom22. 02. 07 v 23:29
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 01:00
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - dandee Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 08:05
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - mípa Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 10:14
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Fabo™ Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 10:26
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Srandista Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 11:12
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 14:22
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 14:56
Havárie TU-154M 22.8.2006 - závěry vyšetřování - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom23. 02. 07 v 15:00
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ