Souhlasím s pseudopilotem.
Zatímco FSka tě ani náhodou nenaučí lítat na ruku(příměr NFS x reálné auto je celkem výstižný), procedury se na ní, naučit můžeš. Z vlastní zkušenosti na realsimu 737 můžu potvrdit, že po tréninku na FS (v mém případě tenkrát ještě DF737) mašinu z cold and dark nahodíš, a pokud děláš pečlivě checklisty tak ani nic nezkazíš. Pojíždění už je úplně něco jiného než FS, vzlet jsem zvládnul bez tailstriku. Základní programování FMC taky odpovídá, autopilot rovněž.
Co se týče přistání, v bezvětří s tím sednout jde, ale je to spíš otázka náhody, samozřejmě pokud má někdo nalítáno z reálu, tak už je to o něčem jiném. Jak už psali ostatní ve FS se lítat určítě nenaučíš, ale štelovat budíky a spol. se naučíš. Problémem je, že v ovládání moderních dopravních letadel je toho vlastního lítání pořád méně a méně.
-vv- |
|