Psedopilot,
Co pises je OK, aj si si spomenul ze ja som spomenul (to CMD).
ALE,
neexistuje bez obrovskej davky stastia a prizemneho efektu any niekto kto ma nalietane 1000 a 1000 hodin na simulatore a pritom nelieta v reale ani blanika, sadol s bulikom. Mam nalietane 100vky hodin na simulator s Dreamfleet a PMDG. Mam aj hodiny a hodiny odlietane na blaniku (a stale nie som majster sveta). To mam ako taku nejaku sancu bezpecne pristat. navyky su, teoria z ovladania era (myslim kde co je, systemy a gombiky) su tiez, ale osahat si ero ako sa chova a ake ma reakcne/zotrvacne casy sa neda hned na prvy krat. Takze, bud by som tym prastil o zem, alebo podrovnal a vydrz vysoko a potom prastil na padovej rychlosti, alebo sadol ale to uz so statstim. Pilotovat blanika ktory je 1/2 metra nad zemou, kde ju pomaly citis vlastnym zadkom je ine ako byt vo vyske 3. poschodia pomaly a to povazovat za zem.
Zadalsie, aky cit by si pouzil na knipel. Potiahnes moc, urobi to moc. Potiahnes moc rychlo, urobi to moc rychlejsie. A zabudol som na tie pocity. Zaludok ti lieta hore dole, zo stolicky ta dviha, ale ty to stale zvladnes lebo mas 1000 a 1000 hodin iba na FS.
Este jedna vec co som zazil na vlastnej kozi.
Je krasne pozerat a pritom sediet v eru ked ho niekto skuseny pilotuje. zda sa to veeeeeeelmi jednoduche. Omyl, ked to prvy krat zoberies a zacina sa ti to vymykat s pod kontroly - moj prvy let. A to som mal letiet len rovno na rovnakej rychlosti, najzakladnejsi a najpouzivanejsui pilotny ukon a nezvladol som ho hned. naklana sa to vlavo, potom v pravo, stupak ti nakopne zasa lave kridlo, bocny poryv vetra ti vychyluje nos doprava, to zabudnes ze si medzicasom viac pritiahol a uz ti rychlost klesa. tak ju povolis, ale ako sledujes rychlomer zasa zatacas doprava. K tomu este trimovat ked nezvladas ani palicku a nohy + sledovat os drahy+ sledovat rychlost a klapky + sledovat glide slope. Ak niekto za to sadne neskuseny, aby sa nezabil jedine s AUTOLAND: Ale na joysticku doma mi to slo priam od ruky. |
|