Mno ja nechci rozpoutavat nejakej velkej flame, ale az tak uplne s tebou nesouhlasim. Pochopitelne uroven znalosti kazdeho z nas se dost podstatne lisi, to je fakt. Ze neni lehky ozivit dark and cool letadlo, to mas jednoznacne pravdu, ovsem pokud bude letadlo ve vzduchu a nebude se nechazet v nejakem kritickem stavu a rezimu, jsem presvedcenej, ze virtualni pilot s velmi dobryma znalostma na zaklade napriklad zminovaneho PMDG by:
- Dokazal zcela bez problemu programovat AP - tedy nastavovat kurz, vysku, rychlost
- Dokazal za asistence ATC (podle mne pilot nutny neni) pristat na letisti s drahou CATIII a to vcetne zabrzdeni a zastaveni (osobne se domnivam, ze pak uz by s tim i odjel mimo drahu)
- Co se tyka pristani za pomoci ILS a podrovnani na ruku tak uznavam, ze to by asi byl trochu problem, zejmena z hlediska pochopitelneho stresu a urcite by hrala roli i sikovnost, ale i to by se IMHO dalo zvladnout, bez poskozeni stroje (asi by to byla rana).
Jinak moje nedavna osobni zkusenosti, kdy jsem byl pritomen po velkou cast letu a pristani na trase LKPR-EGHD, mne presvedcuje v tom, ze pokud se jedna o standardni procedury bez nejakych vyjimecnych situacich, jsou to postupy naprosto stejne jako na simulatoru. Mam zdokumentovano. Jedine co se lisilo bylo nepouzivani Autobrakes a udrzovani 300 KIAS az 4000ft vzhledem k naprosto nulovemu provozu. |
|