Nic si z toho nedělej, nic jednoho nepotěší tak, jako neúspěch toho druhého.
Po neúspěchu s meshremexe zkouším muxp. Poctivě jsem tam v googleearth vyprofiloval tu cestu, prošel jsem nástrahami muxp - musel jsem do letiště dodat boundary a vypnout jednu dráhu, protože bez toho mi nešlo letiště do muxp vůbec importovat. Překonal jsem i nástrahy syntaxe muxp (s pomocí ukázkových muxpů dlužno dodat, protože manuál je spíše orientační příručka pro jasnovidce). Ale když se dostanu k poslednímu kroku - tedy injectnout muxp mesh to default meshe a vytvořit mesh patch, tak se už třetí hodinu dívám na to, jak se muxp marně snaží najít mesh, který by mohl editovat. Zkoušel jsem mu +50+012.dsf podsunout i do extra zzz_LKKV_mesh scenerky. Nic. Nechytá se. Trochu se bojím, že LR kvůli sezónám apod., do meshe sahal a muxp vyvíjený v době XP11 si tak s XP12 daty neví rady. |
|