::FLATTEN::.pol jsem zkoušel - podle těch posledních nových letišť v Karibiku - s tím, že mám z Blenderu ten kopec vymodelovaný a otexturovaný. Teoreticky bych to potřeboval srovnat na výšku 605m - to je výška u těch autobusových zastávek, kde tam začíná zvedat ta pyramidová hrana cestu na Karlovy Vary. Udělat celý ten kopec v Blenderu bez použití draped fíčur by sice byl oser, ale asi bych to nějak zvládl.
Problém je, že ty Karibské letiště jsou ostrovy s výškou nula nula houno. Ten ::FLATTEN::.pol mi vždy udělá díru na výšku nula. Obecně k té nové metodě mesh objektů jsem toho moc nenašel, Triplemon na WED vlákně při přehledu nových fíčur poslední verze slíbil pár měsíců zpět, že se k tomu vrátí, ale zatím nic. Mě překvapuje, žes pomocí ::FLATTEN::.pol docílil kopce a ne díry na nulu jako já. Tam přece nikde není volba výšky... |
|