Principielně - fiktivní letiště s flatten, ZL20 ortho a ze stejného ortha ručně modelovaný objekt kopce v Blenderu. Nevím proč mi nesedí velikost - někde jsem něco blbě odměřil, nebo si špatně nastavil reference.
Nicméně XP12 se proti XP11 výrazně polepšil v tom jak zobrazuje polygon a objekt se stejnou texturou. V XP11 to nikdy nesedělo a objekt byl vždy světlejší. V XP12 pokud je použita stejná textura na polygon a na objekt tak to hezky splývá.
Osadit to objekty nebude až tak velký problém - akorát že to bude setsakramentsky časově náročné a bude třeba ladit výšku každého jednoho objektu ručně. Průser je, že na tom kopci je vegetace a ta v AGL usadit nejde (logické, kdo by chtěl ve scenerce levitující stromy, že?), takže asi slepá ulička.
Nemáme tady nějakého zdatného kartografa co by uměl v QGIS/ArcGIS apod udělat geotiff s výškovou elevací? Že bychom ještě zkusili tu funkci geopatche? I když Martine neni to tak, že ten WED bude z toho Geotiffu tvořit objekty jak to je na té Sábě a dalších Karibských ostrovech s pobřežními útesy? |
|