Tak jeden ode mě. Pár lidí se mi ozvalo s poděkováním a zpětnou vazbou. Vypadá to, že stav Vítkova kopce není lhostejný jen mě. Všímají si však správně, že to místo je zprasené v XPL i MSFS. Ono ideální by byl mesh tool ve WEDu, ale já bych se spokojil i s tím, kdyby se z WEDu (který už umí zobrazit mesh síť), daly vyexportovat trojúhelníky tak aby se daly dostat do Blenderu, nesmělo by se sáhnout na obvod, ale vnitřek by se mohl editovat třeba podle Blender GIS 30m nekompromovaného meshe. Ten v tomto případě nezohledňuje subtilní terénní zářez s cestou. Už jsem zkoušel vymazat polygony s tou vyvýšenou cestou, natáhnout tam křivku, podle ní natáhnout cestu a napojit ji zpět na mesh. To není těžká úprava a křivka jde tangentně napojovat v Blenderu ve 3 osách.
Upravený mesh by se importoval zpět do WEDu, který by zkontroloval, že sedí ty obvody vyřezal by default trojůhelníky a zameshovalk to podle objektu z Blenderu. Daly by se touto metodou dělat i subtilnější úpravy.
Chápu LR se bojí, že by se to mohlo zvrhnout v prasárny typu vyřežu celou ČR a nahradím ji 80 milionpoly meshem... |
|