FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TNCM XP11 Jeden příspěvek | Celý strom
TNCM XP11   6. 4. 2018 / 20:44
Willhelm   
Člověče Jirko já bych trochu brzdil - s tím terminálem mají Jirka Masník a Ondra pravdu. Teď jsem to pruboval, přepnul kameru do free modu a ze stojánky se přesunul k terminálu a posléze do něj.
Tam je objektů jako prase - lavičky, sloupy, zábrany + textilní pásky, pultíky, přepážky, reklamní stojany. Celý terminál je za poloprůhledným sklem a XP11 to jako scénu díky tomu sklu asi renderuje. Jako mě to napadlo tohle zkusit, ale myslím, že nepropustná plocha s nějakou texturou co bude imitovat sklo je lepší řešení.
Další věc - runway rozkouskovaná na 36 textur každá 4096px čtverec + pomocné překryvné textury 21ks.
RWY má 2300m - 18x4096 je 73728px a to mi vychází cca 30px na metr. Orta z ČÚZK mají rozlišení 5px na metr a to jsme týden zpět s Manem řešili, že je zbytečně moc...

Mám pocit, že kdysi když se něco tvořilo, tak byly nějaké limity - tzn. kolik si mohu dovolit mít namodelovaných vertexů a kolik celkovou velikost textur. Z limitů se časem staly doporučení a dnes se na to asi ohled nebere. Podobně je na tom technofetišistická simulace Star Citizen. Detailů tak, že mi to z PC udělá digitálky od Vietnamce. Ve výsledku to je Freelancer bez střihů mezi lokacema. Ale nějak se zapomnělo na plynulost a taky na obsah - autoři možná vývoj budou natahovat tak dlouho až bude na trhu HW který s tím nebude mít problém - a obsah - ten si udělá komunita.

LR by možná mohl někde zveřejnit nějaké konstrukční zásady - tvůrci si to sdílejí různě po fórech, ale uceleně informace nejsou.

Zkusil jsem tu scenerku načíst do WEDu a prvních 15 minut bylo jen točení kolečka co máme ve woknech místo přesýpacích hodin. Pak se to kupodivu nějak stabilizovalo a bylo možné s tím i pracovat což mě překvapilo vzhledem k ploše a počtu osazených objektů.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ