Koukni se na monitoring karty na zatížení bus interface, třeba přes HW Monitor. Pokud tam budou čísla v řádu desítek procent, problém bude ve VRAM.
Ortho, prostý W2XP /používám West Real live pro západní pobřeží US, a X-europe pro evropu, jinde HDMesh4 overlay), nějaké custom letiště s vlastními objekty... při max autogenu to umí sežrat 8GB jak nic pokud máš maximální kvalitu textur (komprimované) S High těch problematických míst ubylo, s medium texturami vím zatím jen o jednom problematickém místě a to jen při určitém úhlu kamery. Jenže pak to jde dost znát právě na těch custom objektech, textury jsou dost rozmázlé.
Jinak opravdu, pokud člověk chce trošku eye candy, tak těch 8GB VRAM pro simulátory přestává stačit, není to jen X-Plane, ale i P3D, když se nastaví TEXTURE_SIZE_EXP na 10, tak sice zmizí blurry (pokud to utáhne CPU protože workery starající se o nahrávání scenérky vytěžují všehcny jádra na 100%) ale pokud má člověk jen 8GB grafiku, tak je tam patrný stuttering a je viditelný permanentní zátěž na bus interface. |
|