Samozřejmě ale jsme ve vláknu kde se hodnotí nepříliš podařené zpracování (na poměry XPL drahé) scenérky, když pak na to někdo zareaguje tak jak Oskar tak to beru jen jako o pokus o flame či trolling.
Kdyby tady nebyl zájem o lepší vizuální zpracování, vývojáři všech těch addonů by umřeli hlady protože by je nikdo nekupoval, nikdo by nepoužíval X-Plane který lidi volí kvůli tomu že obstojná scenérie (Ortho + OSM) se dá snadno udělat zdarma, stejně jako autoři samotných simulátorů by si mohli vystačit s nenáročnou černobílou vektorovou grafikou protože i takový simulátor může mít věrně zpracované systémy a letový model o které přece jde v první řadě. Proč se všichni tak vehementně snaží do simulátoru nacpat nativní podporu virtuální reality, když je to vlastně k ničemu a podstatné je aby to dobře lítalo, což bohužel u současných simů není pravda.
Jednoduše, dobře propracovaný letový model a systémy nevylučují to aby to vypadalo k světu, troufnu si říci že pro většinu uživatelů je to stejně důležité jako samotná hloubka zpracování, protože se u toho chtějí lidi bavit v první řadě. Použití pro profesionální použití je až v druhé řadě. Těch profi uživatelů je oproti hobby userům jen hrstka. A FFS simulátory pokud se nepletu stejně používají proprietární SW, kde se i jeho vývoj snadno zaplatí když cena jednoho kusu je běžně několik desítek milionů dolarů. |
|