FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TNCM XP11 Jeden příspěvek | Celý strom
TNCM XP11   6. 4. 2018 / 15:35
JirkaK
Samozřejmě ale jsme ve vláknu kde se hodnotí nepříliš podařené zpracování (na poměry XPL drahé) scenérky, když pak na to někdo zareaguje tak jak Oskar tak to beru jen jako o pokus o flame či trolling.


Kdyby tady nebyl zájem o lepší vizuální zpracování, vývojáři všech těch addonů by umřeli hlady protože by je nikdo nekupoval, nikdo by nepoužíval X-Plane který lidi volí kvůli tomu že obstojná scenérie (Ortho + OSM) se dá snadno udělat zdarma, stejně jako autoři samotných simulátorů by si mohli vystačit s nenáročnou černobílou vektorovou grafikou protože i takový simulátor může mít věrně zpracované systémy a letový model o které přece jde v první řadě. Proč se všichni tak vehementně snaží do simulátoru nacpat nativní podporu virtuální reality, když je to vlastně k ničemu a podstatné je aby to dobře lítalo, což bohužel u současných simů není pravda.

Jednoduše, dobře propracovaný letový model a systémy nevylučují to aby to vypadalo k světu, troufnu si říci že pro většinu uživatelů je to stejně důležité jako samotná hloubka zpracování, protože se u toho chtějí lidi bavit v první řadě. Použití pro profesionální použití je až v druhé řadě. Těch profi uživatelů je oproti hobby userům jen hrstka. A FFS simulátory pokud se nepletu stejně používají proprietární SW, kde se i jeho vývoj snadno zaplatí když cena jednoho kusu je běžně několik desítek milionů dolarů.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ