Člověče Jirko já bych trochu brzdil - s tím terminálem mají Jirka Masník a Ondra pravdu. Teď jsem to pruboval, přepnul kameru do free modu a ze stojánky se přesunul k terminálu a posléze do něj.
Tam je objektů jako prase - lavičky, sloupy, zábrany + textilní pásky, pultíky, přepážky, reklamní stojany. Celý terminál je za poloprůhledným sklem a XP11 to jako scénu díky tomu sklu asi renderuje. Jako mě to napadlo tohle zkusit, ale myslím, že nepropustná plocha s nějakou texturou co bude imitovat sklo je lepší řešení.
Další věc - runway rozkouskovaná na 36 textur každá 4096px čtverec + pomocné překryvné textury 21ks.
RWY má 2300m - 18x4096 je 73728px a to mi vychází cca 30px na metr. Orta z ČÚZK mají rozlišení 5px na metr a to jsme týden zpět s Manem řešili, že je zbytečně moc...
Mám pocit, že kdysi když se něco tvořilo, tak byly nějaké limity - tzn. kolik si mohu dovolit mít namodelovaných vertexů a kolik celkovou velikost textur. Z limitů se časem staly doporučení a dnes se na to asi ohled nebere. Podobně je na tom technofetišistická simulace Star Citizen. Detailů tak, že mi to z PC udělá digitálky od Vietnamce. Ve výsledku to je Freelancer bez střihů mezi lokacema. Ale nějak se zapomnělo na plynulost a taky na obsah - autoři možná vývoj budou natahovat tak dlouho až bude na trhu HW který s tím nebude mít problém - a obsah - ten si udělá komunita.
LR by možná mohl někde zveřejnit nějaké konstrukční zásady - tvůrci si to sdílejí různě po fórech, ale uceleně informace nejsou.
Zkusil jsem tu scenerku načíst do WEDu a prvních 15 minut bylo jen točení kolečka co máme ve woknech místo přesýpacích hodin. Pak se to kupodivu nějak stabilizovalo a bylo možné s tím i pracovat což mě překvapilo vzhledem k ploše a počtu osazených objektů. |
|