| | TNCM XP11 7. 4. 2018 / 13:37 | |
| | No když vezmu reakce na ten St. Martin tak to lidi docela bere a třeba SkyLoungue a jejich pravidelný On Approach pořad (mimo jiné v něm pravidelně vystupuje autor ChasePlane), shodovali se že je to naprosto v pohodě scenérka a že ten terminál uvnitř je oproti zbytku bez nějakého velkého detailu. Když jsem si našel víc fotek, tak to sedí, v tom terminálu v zásadě nic není oproti tomu co tady padlo (že je prý dost propracovaný).
Ale scenérku jsem na živo neviděl, z fotek mi to nepřišlo nijak špatné.
Raytracing... ano, je to žhavé téma. NVIDIA představila své RTX pro Real Time Raytracing ve hrách - https://www.geforce.com/whats-new/articles/nvidia-rtx-real-time-game-ray-tracing a viz to demo video Star Wars bylo postavené nad Unreal Enginem nad kterým běží spousty her. První ohlášenou hrou, která bude RTX technologii používat je Metro Exodus, které má vyjít na podzim a navíc nás za dva měsíce čeká E3, kde třeba dojde k představení dalších titulů s RTX. Osobně bych si vsadil na Division 2, která použije novou verzi SnowDrop enginu, který už dnes používá global illumination (i když omezenější než s raytracingem) a HFTS stíny, kde "primitives of occluding objects are ray-traced from the light’s point of view"
AMD samozřejmě nechce zůstat pozadu a krátce po NV ohlásili své Radeon Rays - https://developer.amd.com/radeonpro/radeonrays-technology-developers/
Na hry které budou vypadat jak to demo SW si ještě chvíli počkáme, ale s raytracingem ve hrách se už letos reálně začneme setkávat |
| |
|