Tak bohužel trochu zklamání, detaily scenerky jsou opravdu úchvatné jako na screenech z vývoje, ale i po snížení detailů dle doporučení v manuálu je to promítání diapozitivů. Mimochodem po rozbalení si scenerka vezme 15GB místa.
Uvažuji zda má cenu se honit za takovou mírou detailů na takové ploše, když to pak srazí fps skoro na nulu. I přes doporučené nastavení mi XP hlásil, že má v paměti nahráno 10GB textur.
Nejsem úplně kamarád s orthem a Sint Maarten mi připomněl proč. Při letu mixérem je dost viditelný efekt kdy domečky sedí na střechách domů ortha. Takže pokud letím nízko, ortho spíše ruší, pokud letím výše - pak zase ruší spíše modely domů.
Na TFFG - krásný otevřený hangár, ale bohužel levituje tak 0,5 m ve vzduchu. Protahovat zdi budov v Z ose min. na -1m byl jeden z prvních fíglů co jsem se naučil. (Následováno zjištěním, že nulu je dobré mít ve středu budovy i přesto, že se mi osobně líp modeluje s nulou v levém dolním rohu - kdy pak jsou všechny X a Y hodnoty v kladných číslech.)
Sint Maarten od Airworth Design ve mě necháví spíše smíšené pocity. Tak 6 bobrů z deseti. Pokud nemáte min. 8GB grafiku tak na tuhle scenerku zapomeňte. |
|