Hey, sorry, ale pokud si nekdo podobnou situaci rozhodovani nevyzkousi v praxi, za danych podminek, tak nepochopi... Ten hrot, na kterem se rozhoduje jestli se to cely podela nebo ne je strasne ostry a rozdil mezi uspechem a neuspechem je neuveritelne velky. Ale cele to zacina na te spicce.
Sedet doma, v teple, ve dne za svetla, bez dalsich lidi, bez jinych vlivu a rozhodovat, popr. jeste komentovat a hodnotit znalosti a schopnosti pilotu co v tom sedeli... to proste ja neberu.
Ok, to cos napsal je pravda, zkratka chyba pilotu, na to se neda rict ani popel. Ale na to, ze v opravdu tvrdem IMC, jeste k tomu se "sefem" (ktery se snazi rozhodovat za tebe) nemas naletano pravdepodobne nic, tak mas hodne silne reci.
Jasne, melo nekomprimosne padnout rozhodnuti na divert, spousta pilotu by tak zareagovalo, ale rozhodne by po letu nepopreli, ze v dobe rozhodovani bylo na palube takove dusno, ze jim to v hlave taky chvili srotovalo.
V mem pripade, pokud na me bude jeste nekdy nekdo pushovat jako kdysi, tak not go. Jednou mi to bohate stacilo, vybal jsem se az az. Nastesti jsem ale i tak "spadnul" na spravnou stranu toho pomyslneho hrotu. Nicmene prave proto naprosto chapu tihu rozhodovani polaku, kteri takove stesti nemeli... |
|