No když Ti na baru, nastaveném na QFE svítí nula, už hezkou dobu před očekávaným prahem dráhy (respektive ještě před MM - bližnou), když tam máš mít minimálně 100m, tak nevím jak jak to jde udělat nevědomě. Výškoměr je přece v podobné situaci kritický přístroj, který musíš neustále skenovat. Není možné si nevšimnout, že jsi pod.
On ten APP byl od začátku do konce jeden chaos.
- špatně naplánovaný - vlastně vůbec (Nějaký briefink? Crosscheck altimetrů po nastavení ze STD na QFE?)
- špatně naprogramovaný - chybějící pozice bližné ve FMS, špatný profil GP, AP v módu ve kterém nemá být pro NDB APP použit atd.
- špatně provedený - zpočátku nad GP, nestabilizovaný (vysoký ROD a rychlost), byli na 0m QFE dříve než minuli pozici bližné atd.
Je tam jen jeden zajímavý/sporný moment. Kdo a proč přenastavil na finále na elektronickém barometrickém výškoměru QFE na takovou hodnotu, že ukazoval víc?
Don't ever let an airplane take you someplace where your brain hasn't arrived at least a couple of minutes earlier.
Volně: Nikdy neleť nikam, kde tvůj mozek nebyl alespoň před několika minutami.
Souhlas, to co si prožili nikomu nepřeji.
L. |
|