No, já jsem v tomhle taky trochu staromilec, ale zase o pár let blíže současnosti, protože na FMC a EICAS zase nedokážu dopustit já A aby nám neříkali Airbusáci, tak máme místo speed tape na EADI jen slow/fast indikátor a koukáme a bugujeme klasický ASI Tak.
Na 737 (za ten kraťounký čas na simu) jsem měl moc rád takové to období nejistoty, když se na tebe rozsvítí kontrolky a ty se snažíš přijít na to, co za to může Měl jsem to ale rád na simu, v praxi jsem mnohem raději za hlášku na displeji, která se nápadně shoduje s tím co najdu v QRH, stejně tak za sekundární motorový displej co se rozsvítí jen když je s nějakou hodnotou problém a je to hned vidět
Ale pravdu máš v tom, že supermoderní éra jsou někdy svými možnostmi víc ke škodě než k užitku, zvlášť když má každá nová varianta úplně jiného výrobce avioniky. |
|