No je fakt, že nás taky amíci učili při go-aroundu dávat jen půlku či tři čtvrtiny plynu (což mě, pro nejž byla bezprostředně předcházejícím typem ATRka, dělalo jisté mentální potíže ), protože jinak to vystřelí jako kráva , začne to pekelně zrychlovat, stoupat a trim není dostatečně rychlej na včasné přetrimování na kouli O 757 taky říkaj, že je "hot rod", tak si to celkem dovedu představit, nota bene s motorama pod křídlem.
737 taky přetrimovává hlavně kvůli G/A, podrovnat zvládne i bez toho (viz akademická debata před pěti let na péráku na téma autoland na jeden kanál).
Když se teda se 757 letí přiblížení v autopilotu, se záměrem odpojit ho pod 300ft a přistát v ruce, letí se tedy kvůli tomu trimu na tři AP? U 737, když se letělo přiblížení na 2AP a ve 440ft se mašina přetrimovala na ocas, a poté se odpojil autopilot, byl to vcelku slušný problém s tím přistát. |
|