757 to dělá jen pokud se letí na míň než 3 autopiloty - je to hlavně kvůli tomu, že je pak trim jen half-rate a když se pod tím zatopí, nestíhal by to přetrimovat pro stoupání (taky proto se ještě limituje pro G/A výkon motorů na 2000fpm stoupání). U klasického přiblížení na 3 AP tohle nenastává a po vypnutí se na to nemusí vpodstatě sahat - pod 500ft to má i správný crab při crosswindu. 737 jestli se nepletu ten důvod má jiný - kvůli flare.
K tomu BA - co jsem slyšel já osobně od kapitánů z BA, tak se to dělá jak jsem psal a ten anachronismus co píšeš mi moc nesedí. Obecně je u nich hlavním principem - kdo má na starosti danou fázi, je pro ni "kapitánem" i když je jen FO - učí takhle piloty dle vlastních slov už od začátku rozhodování a zodpovědnosti za plánování na sebe navazujících částí letu. |
|