cessny ale maji karburator ze jo, pak motor muze pouze nasavat vzdusno-palivovou smes a plny plyn udela akorat to ze se do smesovaciho prostoru bude tlacit vic paliva. tim ze se privod paliva nekde hermeticky uzavre vznikne neco jak jsem uz popisoval s tou sklenenou trubickou ale v tech hadicich bude tak dve deci paliv ktere nevim nevim jestli neco jen tak vycucne. prece jen atmosfericky tlak tu silu ma... to me privadi jedine k tomu ze ten plny knedlik uz nema skutecny vyznam, to mozna naopak stahnout smes na nejnejchudsi aby se motor dusil, tim padem i do karburatoru pujde minimalni mnozstvi paliva a pak to ustrihnout uplne
btw k tomu skluzu apod, videl jsem video jak borec vyskocil z letadla, pilot to po chvili poslal skoro kolmo dolu (ero podobne C172), predletel borce, pak se nechal doletet (aby ho nesmiknul vrtuli) a borec z volneho padu nastoupil zpatky do letadla |
|