No ale vzdyt jo vzdyt i FSPilot tam psal ze se to musi zapamatovat, k tomu jsem prave smeroval. Pro me zatim neexistuje cist checklisty z papiru, to ani v letadle pocinaje vivatem a konce Andulkou (i tam kdyz si clovek najde system tak se to da krasne projit vsechno do posledniho puntiku). Spis to bylo mysleno ve smyslu, ze ted uz vytisknute cheklisty v letadle na palube musi byt poruce. (btw co si budem povidat k ukonum c C172, kompresor to nema, stavitelnou vrtuli tak ne, zaviraci podvozek taky ne... mrknes na palivo, trim, eletriku a "to je vsechno")
jinak autor to psal v dalsim prispevku dal - nesnasim ten pristup litani vyhlidek kdy si proste do era sednes, zabouchnou se dvere, za dvacet minut se zase otevrou a hotovo. Myslim si ze je celkem "prinosem" kdyz jim k tomu letadlu neco reknes, ukazes jim ukony, predvedes jak se to ridi a za letu jim to treba predas (zvlast kdyz to jsou nadsenci do litani jako ty, i kdyz jen treba simptaci). Kdyz je to za tehlech podminek, naplanovani vlastni trasy a pak jeste (podle me) relativne dost pod cenou tak mi to "komercni litani" a "byznys" ani trochu nepripomina. A vykrikovat o nem ze je dohazovac...no teda... |
|