Ono je tech ukonu - "checklistu" vazne relativne hodne, i na C152, kdyz se napisou velkym pismem, a kazdy zvlast na 1 stranu A5. Ale ruku na srdce, co treba "ukony po vzletu", vzdyt je to prakticky skoro jako na Blaniku, hlavne zavrit klapky. Jak rychle je potreba letet, to prece neni zadnej DU. To je proste znalost obsluhy letadla. Pred vzletem jsou navic oproti Ull akorat 2 gyropristroje. A co treba DU pri, nedejboze , pozaru motoru - to prece musi kazdej umet zpameti, aspon na malejch erech - vypnout palivo, plnej kotel, magneta, ale hlavne rychlost a pristat... No proste, roman se da udelat ze vseho, ale v podstate to je porad dokola to samy. Takze pravdu maji vsichni i kolega, co to zertem zjednodusil na dva ukony u Cessny. Samozrejme, ze ero se dvema motorama a zatahovacim podvozkem toho ma podstatne vic, byt v principu je to u v CR beznych 30 - 50 let starych stroju porad totez. |
|