i) Pokud letíš IFR, tak ano, vždy musíš mít podaný letový plán.
ii) Trénink můžeš u nás řešit dvěma způsoby.
- a) Buďto jako let VFR - pokud se budeš držet v prostoru třídy E či G, tak si můžeš létat radiály od VORů jak chceš. Pokud chceš cvičit sestupy na ILS či jakékoliv jiné přiblížení, a domluvíš si to s příslušným stanovištěm ATS (většinou to chtějí dopředu), tak je tak můžeš létat. Jediné čím jsi omezený je právě to, že jsi VFR a tedy musíš udržovat VMC.
- b) Jako let IFR si můžeš trénink naplánovat taky. Poté se používá tzv. STAYINFO. Do pole plánu napíšeš BOD STAYx/čas, kde x je pořadí (kolikátý STAY v tvém plánku to je) a čas je ve hormátu HHMM doba po kterou bude STAY probíhat. Do pole 18 letového plánu pak uvedeš STAYINFOx/textový_popis_činnosti.
Příkladem takového plánku může být třeba trať
LKTB
BODAL W32 VOZ STAY1/0100 VLM W32 BODAL STAY2/0130 HLV
LKMT
a v poli 18 uvedeno
STAYINFO1/VOR TRAINING STAYINFO2/TRAINING APPS LKTB
|
|