Ach jo, ty jsi nepoučitelný.
Takže nejpre v letům VFR kdy není vidět zem.
Právě z toho odstavce který uvádíš celkem jednoznačně vyplývá, že pokud letíš VFR, tak vidět zem musíš jen pokud nesplňuješ uvedené podmínky (IFR certifikace letadla a IFR kvalifikace pilota). Takže pokud máš IFR pilota v IFR vybaveném letadle, tak klidně může letět nad mraky, nevidět zem a stále zůstává! letem VFR. To že letíš VFR totiž vůbec nijak nesouvisí s tím, jakým způsobem se naviguješ či jakou máš kvalifikaci a vybavení v letadle. Je to pouze soubor pravidel, který říká v jakých meteorologických podmínkách se můžeš pohybovat, jaké jsou ti poskytovány služby, kde jsou ti zajišťovány rozstupy, kdy podléháš letovému povolení, povinnosti být na spojení a další podmínky jako rozstup od terénu atd... to všechno v souladu s klasifikací vzdušného prostoru.
Co se týká zmatku v číslech, tak pro zvláštní let VFR nejstou "ta další minima", ale jen ta jediná a úplně poslední podmínka. Všechny ostatní co jsem uvedl jsou "standardní lety VFR" a . Naopak to co jsi uvedl ty by platilo pouze pro velmi omezenou podmnožinu všech letů VFR.
Na závěr k tvému "podloženému" tvrzení - to že máš nějaké podklady nestačí, chce to nejenom z nich vytahovat čísla a citace, ale ta čísla a citace pozorně číst a dávat dohromady s ostatními údaji. |
|