No, k tomu c) Myslel jsem to tak, že mezi VFR a IFR je "jen rozdíl v tom, že IFR může do mraků a VFR ne, jinak je to totéž". Teď jsi mě přesvědčil, že tomu tak není Takže jestli správně chápu, tak jako IFR musím mít vždy podaný letový plán (pokud nejsem ten VFR s IFRovou kvalifikací a érem nad kompletně zataženou krajinou a nemám jinou možnost než to ve vzduchu zěnit ) a musím lítat po oněch tratích, takže když třebas vzlétnu z LKPR a budu si chtít lítat třeba na OKL radiály apod., tak bych měl být spíš jako VFR (pokud na to jsou podmínky) a v případě, že bych chtěl jako IFR, tak letový plán vyplním jakým způsobem, když řeba chci vzlétnout, nalítnout radiál od VORu a pak dát tréningové přiblížení ILS (nebo VOR/DME, to je jedno) a udělat letmé přistání a vzlet, pak pokračovat na další radiál od VORu a zase udělat cvičné přiblížení ILS nebo cokoliv podobného? |
|