Podle mne když bys posčítal odpracované hodiny na letišti a k tomu pak poměr počtu hodin lítání na větroni, tak ve finále tě ta hodina přijde podle mne stejně draho jako na ulla, protože na tom letišti v AK umoříš hafo hodin brigádama a podobně.
Možná to vypadá že mluvim dost zaujatě, ale chce to zvážit jeslti chce člověk fakt lítat, a nebo k tomu potřebuje i nějakej ten pocit že někam "zapadá" a je členem AK. Samozřejmě můžeš i mít vlastního větroně. Pak to beru. zaplatíš si aerovlek a lítáš. Pokud bych se rozhod pro plachtění tak jedině s vlastním letadlem. Někdo už to tu zmiňoval, že vhodných víkendů pro plachtění v roce není zrovna hodně, a pak se tahat s někým na letišti o blaníka , ne díky to nemusim.
Ull ti dává v tomhle ohledu mnohem víc volnosti a svobody. Řekneš si: půjdu ve středu polítat navečer po práci, zaletim si třeba na Ještěd, nebo do roudnice k řípu, vemeš telefon zamluvíš si na hodku letadlo, přijedeš tam půl hodinyk před odletem , máš to připravený, maximálně tam naleješ benzín, a letíš. Polítáš uklidíš letadlo, poklábosíš s ostatníma a vyrazíš zase domu.
Tohle mi na tom přijde moc fajn.
//* konec propagace *// |
|