Není nenežranej. Jen, bohužel, jede pod OpenGL, kde je mizerná a hodně omezená podpora multithreadingu. Multithreading obecně je noční můra každého vývojáře. Multithreading na OpenGL je smrt každého vývojáře .
FSX apod. jedou na DirectX, kde je situace o mnoho lepší, respektive OpenGL nikdy nebylo a nebude určeno pro tak masivní aplikace jako je třeba právě let. sim. Ale zase je, na rozdíl od DirectX, multiplatformní a proto po něm LR při vývoji XP sáhl.
S přechodem na Vulkan se situace začne pomalinku lepšit. Pomalinku proto, protože XP čkají možná roky optimalizace; Vulkan je pořád ještě dost v plenkách, jakožto engine obecně, pokud ho srovnáme s DirectX (nebo nedejbože s OpenGL, který tu bylo už když v Mexiku spadnul Chicxulub, co zabil dinosaury). Vulkan umožňuje totální paralelizaci procesů, jen je to trošku náročnější na naprogramování (jednoduše řečeno tam, kde s OpenGL nebo DirctX stačilo v kódu říct "nakresli tohle tam a tam", tam se s Vulkanem musí programátor snažit o něco víc , ale odměnou je zase mnohem lepší kontrola výkonu na daném HW a následná optimalizace a využití HW. |
|