Nemyslím si že by je nějak zásadně trápil MSFS. Určitě to hodně zájemců o XP odvede, ale XP sází na extrémní letový model a v tom MSFS rozhodně nebude tak dobrý. Otázkou je zda je to potřeba. Bez patříčného HW, tím myslím vhodné ovladače atd. člověk nemůže vůbec myslet že je to realistické, Už jen síly co na člověka působí chybí a pokud do toho člověk nenacpe i stovky tisíc za kvalitní ovladače tak ani necítí síly řízení.
Casual letcům něco jako extra realistický model nic nedá a těch co to ocení a nejsou to profíci či studenti na pilota, nebude tolik. XP11 se prodalo přes 100 tisíc kopií, to není špatné na garážovou firmu a velmi specifický záběr aby to tu furmu uživilo pokud bude pravidelně prodávat nové verze nebo kasírovat za služby. Bohužel to nedává možnost razantnímu navýšení vývojářů aby se cokoli urychlilo.
Přeci jen je rozdíl když na tom dělá 3-5 lidí než když se 3-5 lidí hádá jestli v menu má být tlačítko nahoře nebo dole a jakou má mít barvu a dalších několik desítek pracuje jen na samotném enginu, dalších několik desítek lidí dělá na SDK, několik desítek lidí se může věnovat letadlům, další skupina lidí řeší scenérii...
Tak jak tak to co nabízí MSFS v oblasti scenérky / kvalita a rozsah nemá šanci jen tak někdo překonat, rozhodně ne LR. Možná lockheed Martin by mohl mít kapitál na něco takového implementovat do P3D, ale to by museli přestat vyrábět F35, přestat se věnovat kosmickému výzkumu a všechno to lít do sbírání mapových podkladů a tvorbě AI cloudu. |
|