Ad to první video:
Asi se koukám na něco jiného, protože já tam žádnou 3D mlhu nevidím. Jen desky otáčející se kolem kamery s dost mizerným rozlišením (rozmazané) s efektem plynulého mizení v blízkosti pozorovatele - tohle uměla už FS9 před 10ti lety Jediná "novinka" na tom je možná algorytmus rozložení těch desek. Počasí v XP10 mám občíhlé - chlubili se simulováním každé molekuly, což je možné po matematické stránce, ale nemožné se současnou zobrazovací technikou, tj. používají pro zobrazení stejný způsob jako každý jiný sim - jednostranná deska otáčející se k pozorovateli s texturou, jen je rozmisťují jiným algoritmem, nic víc.
Ad to druhé video:
Víťo, při vší úctě, četl jsi vůbec můj příspěvek? Srovnáváš letový model beechcrafta z XP10, který vyšel někdy v posledních 2 letech a model letadla z roku 2006 (je převzat a nezměněn z FSX), tedy model zhruba 8 let starý, kdy ani xplane neuměl s dynamikou to co dneska, a navíc oba simy jsou, jak jsem psal předtím postavené na odlišné idologii (FSX/P3D).
To je asi jako srovnávat grafické možnosti P3D/FSX a X-Plane. Tam by bylo rovnocennější srovnávat to s FS9 (tedy 10 let starým simem)
A další otázka na Víťu - v kolika případech budeš stoupat s letadlem pod takhle strmým úhlem až do chvíle, kdy dojde k pádu (bavím-li se o dopraváku nebo běžném neakrobatickém letu)? |
|