Militantního odpůrce z tebe dělá jen neochota akceptovat, že jiní lidé mají jiné preference.
FSX/FS9/P3D jsou založené na grafice.
X-Plane je založené na letové dynamice a simulaci prostředí
DCS je založené na jakési vojenské interakci (na kolik reálné nemůžu posoudit)
Řada FS je vynikající prostředek jak se naučit základní pravidla létání, postupy i navigaci (jak srovnávací tak přístrojovou) a obrovská základna addonů tomu jen pomáhá. Po grafické stránce je to otázka uživatele, protože každý si to může přizpůsobit po svém. Pokud si z toho uděláš kýčovité omalovánky, bude to tak vypadat. Pokud si dáš záležet, může to vypadat velmi věrohodně.
X-Plane si hraje s možností simulovat a experimentovat s aerodynamikou, tj. pro lidi, jako seš ty (fandy akrobacie) je to výborný nástroj, jak si zkoušet kdeco. Jeho možnosti dovolujou taky udělat pěkné krajiny (viz orto ČR), ale jinak ta grafika působí dost zaostale... protože na tom X-Plane založený není.
DCS vychází z Lock Onu, pokud se nemýlím a tam byla, račte prominout, letová dynamika jak z GTA. Lock On nedokázal ani správně vyobrazit snos větru. O nějaké dynamice letu se nedá ani mluvit. Jak pokročil DCS nevím.
Prostě každý z těch simů je založen na něčem jiném a snaží se ve své oblasti o maximum na úkor jedné z možností (dynamika, grafika, zbraně a interakce mezi letadly).
Takže nezatracuj něco, co není postavené na tvé prioritě. |
|