Potom asi nechápeš "práci" simulátoru...
Pokud vytvoříš 3D model cockpitu přesně podle předlohy, pak se zobrazuje stejně jako reálný cockpit. Vím, nebo si myslím, že Tě chápu - z jednoho defaultně nastaveného bodu v prostoru otáčíš pohled. Potom dochází ke zkreslování. Ale i v FSce stačí spustit TrackIR a je to v pořádku.
Je to jak jsem napsal: TrackIR (FreeTrack) nemám, proto využívám přednastavené pohledy (levá sedačka, pravá sedačka, popřípadě středový panel, stropní panel...) i zoomování, pokud potřebuji "dosáhnout nebo vidět někam za roh".
Ale znovu - zobrazení 3D cockpitu v FSce i v XPlane je stejné! Záleží jen na uživateli, jak řeší pohyb. Jestli polohovacím zařízením, nebo různými pohledy....
Mám vyzkoušen "pohyb" po kabině EC-135 jak v FSX (v době, kdy jsem ještě používal FreeTrack), tak i v reál mašině. Naprosto totožné.
Rozdělení 3D cockpitu na vícero obrazovek - na každé jiný panel - je asi blbost. Takhle se to dělá s 2D panely.
Takže to shrnu: "...Myslel jsem to tedy tak, že v XPL se spíše jde podle bodu a) a MSFS inklinuje více k bodu b) (a abych nebyl chytán za slovo, neplatí to vždy, natož pak u omalovánek defautlních modelů které jsou v obou SIM v základu)..." - toto není pravda. Obé je stejné (XP10 jsem zkoušel). |
|