Noo .. s druhou osobou na palubě mám taky povoleno lítat v tralala, že. Ale ne za úplatu (což vyjadřuje tu obchodní činnost). Pokud budu vycházet z definicie obchodní činnosti tak, jak jsme ji tu všichni dodneška chápali, tak by to víceméně bylo košer, kdyby polovinu nákladů na éro platil zákazník, polovinu majitel toho delfína. Což je ale trošku trotlovina, když uvážíme, že to byla činnost za účelem zisku.
Mohu tedy brát známé a kamarády do tralala, a pokud to bude z místa A do místa A, tak jim za to můžu naúčtovat nejen spoluúhradu nákladů, ale i nějaký slušný zisk?
Vzpomeň si na velmi bouřlivou debatu před pár lety, kdy se tu řešil případ tuším FSPilota (???), který polepil Ostravu inzeráty na téma vyhlídkové lety (a měl PPL, který taky neumožňuje obchodní lety).. atd. atd.atd.
My to nevyřešíme, ale ano, kocourkov tu v tomto je. Vždyť pochybnosti o tom, zda to bylo , či nebylo legální, se objevily vzápětí po nehodě a (elektronického) papíru tu bylo víc, než dost.
Pravda je, že by k té nehodě došlo bez ohledu na to, jestli měli bumážku nebo neměli bumážku ... a jen to podporuje spekulace a v podstatě to nabízí dost gumový výklad pojmu "obchodní lety". |
|