Samozrejme, pri primem kontaktu se zakaznici celkem bezne ptaji, kolik mas naletano, na jakych typech (a v mem pripade uz se i zajimali, kolik mi vlastne vubec je let... i kdyz to se mi stavalo vlastne temer vzdycky a u kazdeho druhu litani).
Nicmene uz i z velmi kratke praxe vim, ze cisla v zapisniku take nemusi nic znamenat a vse je o pristupu k letani a o jednani s lidmi. Zaroven se do toho samozrejme i zapocitava pocet letu s danym klientem. S rostoucim naletem s danou osobou roste velmi rychle duvera a praxe. Cili na prvni pohled samozrejme zkusenost v letectvi, ale ve vysledku te stejne muzou preferovat vic, nez ostrileneho kapitana (ktery nedejboze presel z dopravy ).
U bizjetu se bere stejne jako u velkych dopravcu. Muzou nabrat kluka s 200hod, muzou nabrat ale i pilota s 4000 hod (viz. large bizjety ala Gulf, Global, Falcon 7x). V soucasnosti je must have typovka na danem jetu a nejlepe praxe v corporate aviation. |
|