Ad bod 2 - tak to jsou dvě možnosti. Buď to má 737 NG jinak než classic (čemuž moc nevěřím, kvůli společné typovce, vždyť i já mám v průkaze B737 300-900 a to jsem lítal jenom čtyřkilo a pětikilo(((, anebo PMDG udělalo chybu.
Ono logiku to vypnutí VNAV má, protože výška, to je z hlediska bezpečnosti primární věc a jako obrana proti stoupání/klesání při nechtěném přestavení výšky na MCP (to se může stát raz dva, člověk o to zavadí nebo se přehmátne) je nutnost opětovného zapnutí vertikálního módu potřebná.
Jinak LNAV, ten se samozřejmě nevypne. A dodatek - primární není vysvícení čudlíku na MCP, ale to, co je na FMA!!!! Na MCP stejně svítí jenom ty módy, které lze opětovným stiskem vyhodit (třeba do CWS). Někdy se stane, že to tlačítko, co má svítit, nesvítí (špatný kontakt etc.), ale to nevadí, pokud to na FMA je tak, jak má. |
|