Stoupání a Autopilot :
- myslím si, že cca 14 dnů dozadu tady na této konferenci popisoval přispěvatel Scandall naprosto do detailu správné nakládání s autopilotem během startu. Mimoto odkazuji na stránku http://lis.rlp.cz/3-1-cz.html#AIP_AIRAC_AMDT_13/04 , kde je ke stažení soubor AD2 LKPR-TXT2 , kde jsou mj. popsány požadavky na průběh vzletu z Ruzyně ze strany UCL ( simptáci samozřejmě se musí přizpůsobit taky )
b) Pro start je v AIPU nebo v mapě nebo v instrukci od ATC ( při online ) dána tzv. initial climb , čili výška poč. stoupání. Zadat tuto. ( LKPR=5000ft at QNH )
b) Myslím, že toto záleží na panelu a letadle, ale obvykle nejde zadat nula, resp. formálně jde , ale pak se to samo disengaguje někde nad tím. Měl bys tam mít zadánu mez povolení od ATC ( v onlinu, jak to funguje v holé FSce nevím )
c) SID i STAR přiděluje ATC ( real + online ) . Pokud nejsi schopen SID nebo STAR zaletět, oznámíš to ATC a on Ti dá Radar Dep. nebo vektoruje.
d) Podle mně až po dosažení letové hladiny a rozvěcuje se před opuštěním letové hladiny ( před zahájením klesání ). Jinak ji lze rozsvítit kdykoliv , například v oblasti s očekávanou turbulencí apod.
Mezitím teda odpověděl i TK, ale snad to nevadí - opravy vítány.
PavelS
|
|