1) myslim ze je to normalni .... navic na CLB strance v FMSce si muzes vybrat profil jakym ma stoupat (tusim ze je tam stoupani na max. tah, na maximalni rychlosti a maximalni stoupavost), ovlivnuje to feety/min a rychlost (ias) - ale k tomuhle ti vic rekne AJS
2) na MCP panel davas vysku na kterou jses povolen, do FMS davas FL ve ktere poletis po trati, LNAV a VNAV se nevypne, ale drzi a letadlo automaticky zacne stoupat, kdyz na MCP panelu vysku zvednes. Stejne tak kdyz uz klesas, davas do panelu vysku do ktere jses povolen (na MCP panelu), do FLevelu v FMS nesahas
K te nule... pokud pristavas, tak bud pristavas rucne (v tom pripade je upolne jedno co mas v MCP panelu), a nebo pristavas na autoland pomoci ILS/GS. V tom pripade je uplne jedno co mas v MCP panelu, protoze ponevadz jelikoz nebot letadlo sleduje glidepath (pokud je aktivovany APP mod) bez ohledu na vysku v Altitude
Jeste k tomu stoupani - krome toho ze mas nejakou FL v FMS a neco na MCP panelu, muzes myt jeste omezenou vysku v SIDu, ktery je v FMS... v tom pripade se berou i omezeni zadana v FMSce a letadlo tomu prizpusobuje stoupani
3) ehm, nejak jsem si nevsiml ze se ptas na klesani az tady.. viz odpoved (2)
4) SID a STAR ti prideluje ridici, pokud to neni mozne (letas offline) tak si vyberes nejaky ty podle mapek prislusneho letiste. je vhodne na prislusne strance v FMS nejprve aktivovat drahu / typ priblizeni ktere budes provozovat , FMSka pak v levem sloupci zobrazi jen ty SIDy/STARy, ktere je mozne na tuto drahu pouzit. nazev SIDu/STARu se vetsinou sklada z jmena NAVAIDu kde zacina(star)/konci(sid) a cisla.. takze vyberes ten, ktery primo navazuje na tvoji trat potazmo konci co nejbliz nejakemu bodu na tve trati (pokud nemas mapky letiste, hleda se to nekdy dost obtizne, nekdy ty sidy/stary jsou dlouhy treba 100 mil ....
5) na to odpovi nekdo fundovanejsi , ostatne i v tomhle jsem urcite nasekal nejake ty nepresnosti, ale principialne by to melo fungovat tak jak pisu |
|