Add 1) Je to tak. Prostě to letadlo, když je v modu VNAV, tak se snaží dosáhnout zadané výšky co nejdřive, samozřejmě se to da v FMS přenastavit.
Add2 ) Počátační výšku po vzletu zadáváš takovou, jaká je uvedená v SID ( INITIAL ALTITUDE ) nebo takovou jakou ti řekne ATC, popřípadě jaká je uvedena v ATISu.
Add3 ) To přesně nevím, ale dle mé vlastní logiky bych tam určitě nulu nedával. Min výšku kterou bych tam zadal, by byla min. výška na IAF popř FAF. Ale jelikož to takhle nepraktikuju, tak neznám přesné postupy.
Add4 ) SIDy a STARy se přidělují na základě dráhy v užívání. Když se podíváš do mapy LKPR na RNAV SID pro odlety z dráhy 24 na VOZ tak najdeš pouze dvě VOZ1A a VOZ1M. Když si v AIPU přečteš popis k těmto tratím, tak zjistíš, že VOZ1M je pro ATRy, a podobné malé sráče a VOZ1A pro ostatní. (teď to nemám před sebou, tak ti to nemůžu přesně citovat).
Add5) Kdy si vzpomenou, zapína se také při turbolentním počasí atd.
|
|