El. hydropumpy jsou primárně určeny pro natlakování a poté k vypnutí, alespoň si to myslím. A dle mého názoru když jsou zaplé a zapneš i přečerpávací čerpadla atd, tak přečerpávací automat stejně ihned neběží, protože máš plnou spotřební nádrž, tudíž v tu chvíli by mělo bežet jen čerpadlo které tlačí palivo z provozní nádrže do APU.
Jinak jsem zde psal že hydropumpy berou podle ampérmetru 40-60A což je asi 1/4 celkového výkonu které je schopné APU dodat.
Když zapneš APU, palivový systém a hydropumpy tak systém nespadne, ale spadne ve chvíli kdy již je letadlo oživené a připravené na startování motorů a zapnou se hydropumpy, na to už APU nestačí.
Pretažení APU se projeví odpojením od sítěa přepnutím odběrů na baterie.
Jesli jsem něco uvedl špatně předem se omlouvám a doufám že chytřejší opraví, nikdy jsem neměl možnost sedět v reálné 154, mnou udávané info je pouze odzkoušené na FSsáckém modelu. |
|