Zkusím přesněji popsat průběh letu: Nahození simulace, oživení start vše ok. Start LKPR RWY 06 nastoupaná výška 4000ft. Při letu na okruhu vypnut motor č.1 následně č.3. Letoun ovladatelný, ale při řízení začal klesat tlak hydraulického okruhu č.3, začátek točení do kursu dráhy 06, rychlost 380km/h klapky 15°, vše ok, vypnul jsem generátor 1 a 3 + plus odběr vzduchu 1 a 3, spustil jsem elektrohydraulickou pumpu abych doplnil tlak do okruhu 3 čímž jsem pravděpodobně přetížil systém a motor 2 zhasl, ihned jsem jsem dal nouzové spuštění motoru 2, k motorům 1 a 3 jsem se choval jako by byli poškozeny a proto jsem se je nesnažil oživit, motor 2 úspěšně naskakuje a běží, opět klesá tlak ve třetím okruhu hydrauliky, nahodil jsem regulérně APU které se dostalo na režim, zapnul jsem odběr el. energie od TA6A a nechal vypnutý odběr vzduchu jelikož vím že vzduch od TA6A a motoru 2 jde jedním potrubím. Připojil jsem elektrohydraulickou pumpu ale i přesto že jsem se domníval že elektřina od APU a generátoru motoru č.2 by měla stačit pro chod palubních systému tak motor č.2 opět zhasíná a podaří se nahodit cca 20m nad zemí. V mezičase startu jsem vysunul podvozek a klapky a připravil se na tvrdý dosed do krajiny. Stačil jsem jen lehce podrovnat ale ani podvozek se nestačil vysunout tak že jsem sedl z rychlosti cca 200-250km/h na břicho. Konečná
Ale výše někdo píše že to dokázal, tak že asi budu muset na zemi vyzkoušet kolik generátory unesou a jak se motor chová při přetížení, popřípadě jsou k tomuto nějaké informace v manuálu k reálnému tůčku co byl ke stažení na fóru PT. Kdyby někdo věděl která kapitola to je tak ať napíše.
Generátor závad by byl fajn ale je pravda že na jednoho člověka je občas až dost i normální provoz. Přesto kdyby měl někdo nějaké odkazy, nebo info jak se na 154 řeší ta která nouzová situace rád bych si to přečetl a i vyzkoušel. Předci jen naučit se létat když vše funguje jak má je jaksi půlka dobrého pilota a spíše ani ne půlka. |
|