Jestli sem to dobře přeložil, tak podle reálnýho manuálu by mělo bejt možný letět v horizontu na jeden motor při váze do 85 t:
но при массе 80. . . 85 т имеется небольшой запас силы тяги на номинальном режиме и горизонтальный полет по прямоугольному маршруту обеспечен.
Zkusil sem a šlo to. Když se moc netáhá za knipl a nedělají moc velký náklony do zatáčky, tak se rychlost drží nad 400 km/h (bez podvozku a klapek, nominální otáčky motoru). Napoprvý zdechl i ten poslední motor, ale když sem ho ve vzduchu nahodil a vypnul nepotřebný generátory, tak fungoval normálně. Přistání (pořád na jeden motor, rychlosti pro vysunutí podvozku a klapek podle manuálu) bylo trochu napínavější a zastavil sem to na samým konci dráhy LKCV, ale povedlo se. |
|