Aha, koukám zastánce masového názoru
1.) Neschválila, ale diskutuje o tom a zvažuje využití fondu, určeného pro podobné účely.
2.) Aerolinky samy o sobě dělají první poslední pro to, aby pomohly lidem v nouzi, jenže o tom se nikde nepíše. To že lidi ruší dovolenou, aby mohli pomoct s recovery procesem, to že se ruší dočasně standby travel a duty agreementy, aby se dalo co nejvíc vytěžit posádky a místa, to že aerolinky žádají zrušení nočních omezení, aby dolítali co je potřeba, to že spousta z nich vypravila byť prázdná éra narychlo přes Atlantik během třeba i jen půlhodinového okna po které se otevřel prostor, aby dostaly lidi aspoň do Evropy, odkud je přepraví vlakem, nebo to jak platí stravu a hotely, byť by nemusely....
3.) Ukaž mi nějaký jiný obor, který každým dnem ztrácí 200mil. dolarů, NE vlastní vinou a který se díky úřednímu nařízení (i když vyvolanému přírodní katastrofou) může velmi snadno ocitnout v likvidaci.
4.) Ukaž mi nějaký jiný obor, který musí platit právě vládám a EU neustále se zvyšující poplatky navíc, které nejsou ani daně ani provozní náklady. Myslím, že je jenom dobře, že tyhle peníze co by šly normálně do stoupy, dostanou jistým způsobem zpět, pokud je nejhůř.
A tak bych mohl pokračovat donekončna. Už jsme tady řešili posvátné krávy a ublížené aerolinky docela obšírně a dokážu přijmout, že lidi kteří nelítají třebas 2x do měsíce tohle nemusí vůbec zajímat. Takových oborů činnosti bychom ale našli asi každý docela dost - které nás nemusí zajímat, protože je nevyužíváme. A tak bychom vlastně mohli přestat platit daně a zdravotní a sociální, protože je nám teprve dvacet a o všechno se postarají rodiče a zbytek je nám zatím úplně fuk
Myslím že srovnávat tohle s byznysem, který s výkyvy počasí a tím nabídky a poptávky normálně počítá je trochu divný Tome...Jako kdyby letectví za dobu své existence neudělalo dost pro to, aby vliv například zrovna toho počasí byl minimální. Tohle je dost mimořádná událost, abby mohl někdo očekávat, že to jaksi zaplácneme ze svého. |
|