Ne příručky nemám ani náhodou, jen jsem si všimnul a asi nejsem jediný, pro mě podstatných detailů v tabulce vyšetřovací zprávy, kde se píše o jeho letové kvalifikaci.Já vím, jak je to u nás těžké, finančně náročné a rozumím motivaci těch, co se chtějí seznámit s více typy letadel.Ale myslím, že rozumnější přístup je naučit se zvládat aspoň jeden typ "obstojně" - lepší slovo mě nenapadlo, než lítat víc typů, k tomu samozřejmě málo a s možnými chybami.Myslím, že je to na škodu věci (myslím ten výčet 11h s cessnou, 15h se Z43 a 20h s čmelákem).Rozumím tomu, že chtěl třeba i práškovat, jen aby v té české letecké bídě aspoň lítal, ale nemyslím si, že je dobře současně lítat úplně odlišné typy letadel.Mají s tím potíže i machři.HOWGH! |
|