| | Incident na prahou - dotaz k veci, ale MM :) 29. 11. 2009 / 10:26 | |
| | FSPilotovi diky, kumovi taktez, abych to tedy rozvedl jde mi konkretne o nasleduji:
Za chvili (pokud pujde vse ok a nic se nepo*** tak cca na podzim pristiho roku) skoncim jako CPL s naletem okolo 500 hodin.
A ted konkretni dotaz:
Pokud si dodelam IFR, MCC, radiotelefonistu s anglictinou tusim minimalne Level 4 - mohu se uchazet o misto treba na buliku ci eeeerbasu (brrrrrrr ) jako druhy pilot? (podminka typovky je jasna, o to ted nejde) a tedy letat s velkym autobusem z praveho sedadla a pri letani si prubezne delat ATPL teorii?
Prave v tomhle detailu nemam jasno... ATPL je tedy vicemene vstupenka na leve sedadlo? (samozrejme s patricnym naletem atd...) Tzn. pokud bych ve svem veku nemel ambici na kapitana a staci mi do duchodu prave sedadlo - nemusim se zatezovat ATPL teorii a temi prisernymi 14ti zkouskami?
Dalsi dotaz spise v teoreticke rovine, protoze urcite bude zalezet na mnoha faktorech:
Vezmeme teoreticky pripad, ze se v konkurzu rozhoduje mezi mnou za vyse uvedenych podminek (CPL/IFR s naletem 500 hodin na cca 8mi typech) a "pilotem - strojnikem" (bez jedovatosti, jen se mi libi to ozanceni ) tedy cerstvy ATPL frozen s 200 hodinami. Kdo ma vetsi sanci? Je to blbej dotaz, ale delam co muzu ))
Peace, brothers! |
| |
|