No. Nemas pravdu. Uplne totiz pomijis existenci veci, jako codeshare. Pro cestujici CSA se toho zase tak moc nemeni. V podstate jedine, co zruseni dalkovek pro cestujici prinese, je mirne snizeni sedackove kapacity. I kdyz CSA samy o sobe uz na louzi nelitaji, tak maji svuj kod na letech Delty z PRG do ATL a do JFK. Navic na o neco lepsim werku, nez parniky. Takze ten, kdo po evrope lita s CSA a chce za velkou kouzi, tak porad muze litat pres Prahu. Jen misto parnikem poleti z Praglu jinak namalovanou 767mou.
Takze bych o snizeni konkurenceschopnosti zrovna nemluvil. A jestlize byly ty parniky pres louzi ztratove, tak to bylo opravdu zbytecne tam honit.
Ke zbytku prispevku - resit tedkon, jestli a jake bude mti etopsy csa za dva, tri, ctyri roky, je blbost. Uz jen proto, ze nikdo nevi, jakymi letadly to bude eventualne csa honit. Ponekud vestis z kristalove koule.
Doedit .. jeste jedna vec. Nechapu sice nektere "dedukce" v tvym prispevku ...ale to je ted okrajove), ale s temi lowcosty ... Zase tak dramaticky bych to nevidel. Lowcosty v Praze - docela tragedie. Leta to do par destinaci, z toho jeste do vetsiny z nich stylem 2x, 3x tydne. Coz pro radu cestujicich neni zajimave a sahnou radeji (nebo proste proto, ze musi) po klasicke aerolince. K tomu moznost jistych prestupu, moznosti volnych zmen a ruseni letenk apod, ktere ti take lowcosty nenabizi. Klientela tu pro klasickou aerolinku bude porad, lowcosty nejsou spasiteli sveta. |
|