Řek bych, že se mýlíš Tím, že ČSA pustí dálkovky (beru ty přes oceán) si dost výrazně může ublížit, resp. dost výrazně padne její konkurenceschopnost mezi společnostmi jako takovými. Je fakt, že jiný způsob, jak z toho ven asi nebude, ale dostat zpět certifikaci na ETOPS 4 (nebo který je ten nejvyšší a který ČSA mají) nebo jakýkoliv jiný bude pro ně setsakramentský problém, jestli ho vůbec ještě dostanou. Nebudou mít na to letadla, nebudou mít na to personál, nebudou mít na to razítka a tím pádem budou moct konkurovat max. nějakým malým společnostem a v tom je zcela jistě předběhne Ryan nebo jiný lowcost, protože takové linky dokážou zalítnout taky, ale podstatně levněji a tím pádem se ČSA dostává do pozice, kdy z ní fakt zůstane lowcost a nic víc. A co se týče letů přes oceán, tak místo toho aby někdo letěl s ČSA kdejakými oklikami, tak si raději přesedne na Air France nebo jinou společnost, která ho dopraví přes louži rychleji.
Ostatně, jakou šanci na proražení má společnost, která začíná prakticky od 0 v dnešním světě? Bojím se, že pokud se nesníží na úroveň lowcostu, tak dost mizernou. |
|