Hele, to musíš brát s rezervou. Mě třeba při MCC učil instruktor, že letadlo mám řídit trimem!?!?!?! A při IFRu mi jinej říkal, ať seru na minima, přece kvůli nim nebudu divertovat?!?!?! Solidní úroveň mají až typové výcviky, kde učí letci aktivně létající na daném typu a patřičně vyškolení.
Já třeba za naprostou zbytečnost a vyhazování peněz považuju samostatný výcvik MCC, co to má smysl učit na nějakém všeobecném simulátoru nějaké obecné pseudopostupy. Navíc když kolikrát vidím, kdo a jak to učí. MCC má význam až jako bezprostřední součást typového výcviku, takové "rozehřátí", a pěkně podle SOP dané společnosti a pokud možno rovnou na typu, na kterém se má dále létat. Jinak je to jenom tahaní peněz z kapes letců, posvěcené JARem, tedy Easou. |
|