Tak tu zkoumám letovou příručku TU-154M a píše se tu:
...
(4) Посадку выполнять с утлом упреждения без крена и сноса.
(5) Сразу после приземления устранить угол улреядения отклонением педалей.
.Плавно опустить самолет на передние колеса с последующим отклонением колонкч
штурвала вперед до упора (2/П удерживает колонку в этом положении до конца про-
бега . .
Плавно вывести салолет на линшс, параллельную оси ЕЛИ.
Neboli volně přeloženo:
Přistání provádíme s úhlem vybočení bez náklonu a skluzu (tedy skluzová metoda výslovně zakázána, zřejmě z důvodu negativního vzepětí křídel?)
Ihned po dotyku odstraňujeme úhel vybočení vyšlápnutím pedálu. Plavně položíme přední kolo s následným potlačením až na doraz. Plavně vyvedeme letadlo do kursu osy dráhy.
Z toho vyplývá, že TU-154 zřejmě sedá v traverzu, který se srovnává až po dotyku. To musí ten podvozek dotávat pěkně zabrat... |
|